Lite idag

Nu har jag precis varit ute med Ester. Det gick en person förbi och hon började källa som bara denn. Jag fattar inte varför hon gjorde så. Men men haha! Ska snart gå och duscha. Mamma ska till tandläkaren och jag ska köpa lite papper. Och sen ska jag och mamma åka och handla. Jag tror jag skulle gå in och mamma sitta i bilen. Eller ja jag kommer inte ihåg ska fråga henne sen igen.

Jag kanske ska slänga ut täcket och det igen. Det var så skönt att sova med det inatt. Det känns nästan helt rent när det har varit ute flera timmar på balkongen. Ska nog göra det sen. Sen ska jag se om jag har någon tablett med efter som jag har ont i magen. Jag tror jag har i data väskan. Brukar alltid ha några där. Så jag hoppas det annars får jag gå in på apoteket och köpa det med.


Kommentarer
Postat av: Mamman

Vem var det Ester skällde på då? Haha!

2009-10-27 @ 19:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0