Hungrig NU!

Hejsan!

Är på boendet u. Idag har vi bakat i skolan till halloween grejes i morogn. Vi gjorde hundbajskorvar. Som är gjort av chokladbollssmet. Haha! Sen är det några kakor. Vet inte riktigt vad Det var av. Men något enkelt var det.

Nu ska jag städa en massa. Och när Johanna kommer hit till boendet igen så ska vi äta. Är jätte hungrig så jag hoppas hon kommer snart. Så jag kan äta. Vi ska äta rester så vi ska äta kasslerlåda. Den har varit fryst och när det har varit det, så brukar det inte vara någon sås kvar i. Men jag såg att vi hade creme fraiche i kylen. Så vi tar det till kasslerlådan. Gud vad gott. Nej nu ska jag inte tänka på mat mer och börja städa istället. skriver mer sen.


Bra låtar! :D


Kommentarer
Postat av: Mamman

Oj, du skriver så mycket så jag hinner inte med längre..haha!

2009-10-22 @ 17:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0