Handlat

Nu sitter jag här igen och har nyss varit och handlat med mamma. Vi ska äta tacos idag ju. Så vi handlade gurka, sallad, lök, gräddfil, bananer till mamma, taco chips och lite mera saker. Jag har tittat på ett bröd flera fler gånger nu som jag velat prova men glömt bort det. Men nu köpte jag det. Så imorogn ska jag prova ett nytt bröd. Jag kan ta kort på det sen så får ni se. Om det är gott ska jag nog fråga Marie-Louise om hon kan köpa det till boendet med.

Ikväll är det Andra Avenyn igen det ska jag se. Innan det vet jag inte vad jag ska se. Ska titta på vad det är på tv. Ni kanske vet något som är kl:20:00? Som jag kan titta på.


Kommentarer
Postat av: mormorn

Prova brödet och tala om för mig sen. Jag ska titta på dom som reser till olika länder och bor där. på ettan



Puss

2009-10-27 @ 16:48:10
URL: http://kanelbullens.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0