Frukost och fixa

Hejsan!

Idag ska jag diska och och fixa i köket. Sen ska jag nog tvätta lite av mina kläder som jag ska ha med mej till Bollnäs igen. Han ju inte tvätta i torsdags efter som att jag åkte hem i onsdags. Sen ska Lovisa på någon marknad med Karolina skulle jag gissa. Så jag ska tahand om Ester med.

Ska snart gå och äta frukost. Jag tänkte jag skulle äta rostat bröd och saft. Men det brödet var gammalt så det måste jag kasta. Sen hade vi ingen mjölk så jag kan inte dricka oboy. Men jag får äta hårdis (hårdbröd) och dricka saft. Låter kanske inte så gott. Men jag kan inte dricka vatten till frukost. Min mage blir alldeles vattnig. Ni vet när man är jätte trörstig. Så råkar man dricka för mycket vatten. Och magen blir alldeles vattnig och man kan inte ens hoppa för då känner man vattnet. Så blir min mage om jag dricker vatten på morgonen. Kan ta kort sen på min frukost haha!

Men nu ska jag gå och äta frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0