Fritt

Hejsan!

Nu sitter jag här igen och tar det lungt. Har fritt och slutar typ om 15 min. Så då tar jag bussen till boendet igen. Denhär vecka bor jag inte ensam inne hos mej, Anna och Johanna. För Johanna kom tillbaka i torsdags. Ikväll är det Andra Avenyn. Någon som ska se det. Det ska jag. Jag är så trött när det är. Så jag sommnade för någon vecka sen och missade hela. Men sen dess har jag varit vaken. Har hänt att jag nästan somnat men inte riktigt. Men jag försöker att inte somna. Haha! Imorogn har jag idrott på morgonen och sen ska vi ha gropa dag hela programmet. Ska bli lite kul. Måste bara kommaihåg att ta med mej 2 macor eller något. För det ska bli kov med bröd där. Och då brukar det vara kokt. Så då tar jag med mej något eget att äta. Och frukt ska jag ha med också. som vanligt. Så på skolan kommer jag inte vara alls imorogn.

Men nu ska jag titta på andra saker innan jag slutar. Skriver mer när jag kommer till boendet eller något. Ha det bra till dess.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0