Lite olika

Hejsan!

Idag ska jag nog prova och sätta in pepperna i ramarna. Jag tror det kommer att bli skit bra. Och fint. Sen i eftermiddag ska jag nog släng ut mitt täcke , kuddarna och lakanet haha! Tänk i vinter kan jag inte göra det. För då är det snö på ballkongen och om jag lägger ut det bli det blött. Och då har jag inte någota att sova på haha! Så jag får passa på nu.

Idag funderar jag på att göra en äppelpja eller något ikväll. Det hade varit gott!

Pratar just nu med Cilla och Johanna på msn. Kul Kul! :D

Ikväll är det bonde söker fru. Det måste jag se :)

Mamma ska också idag ringa dit jag söker lägenhet. För jag får mest förslag på lägenheter där man man måste vara 25 år för att bo. Och jag är 20. Så jag får inte bo där förens om 5 år. Om jag skulle vela bo där. Jag vill ju inte ens bo där. Jag blir så iriterad. Så jag hoppas dom kan fixa det. Så jag kan få andra förslag.

Men jag har lakt intressenanmälan på 2 st lägenheter nu i alla fall. Så det är ju bara att hoppas på att jag får någon av dom. Dom ligger på samma ställe bara det att dom är vända åt olika håll. Det blir lixom spgelvänt. Imorogn är det sista dan man får lägga intressenanmälan. Sen får jag veta om jag fått någon av dom eller inte. Men jag hoppas jag får det. Men jag ska inte hoppas på för mycket heller. För då blir jag bara ledsen sen om jag inte får någon av dom. Men man kan ju hoppas på lite i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Mamman

Du kan ju visst lägga ut dom i vinter. Vi har ju tak :)

2009-10-28 @ 12:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0