Kallt ute idag

Hejsan!

Jag var ut med Ester nyss. Och vad kallt det börjar bli. Måste nog börja med vantar nu. Ska se om jag hittar dom. Annars får jag köpa nya. Men jag tror dom ska ligga här hemma någonstans. Jag har ju redan börjat andvända ragsockor inne. När jag är i skolan. Som min farmor har gjort till mej. Dom är skitsköna. Och jag som inte gillar vinterskor så är det skitbra med raggsockor i skorna istället. Och om det är riktigt kallt ute. Kan man också ha ett extra par vanliga strumpor.

Ikväll är det ju idol. Det ska jag se i alla fall. Är det någon mer som ska se det? Är det någon speciel som ni gillar? Jag gillar i alla fall Jon. Han sjunger bra och är snygg och söt. Haha! Var ett tag sen jag tyckte någon var snygg i idol. Haha!


Bilden är tagen från google


Kommentarer
Postat av: Diana

jag ska se idol :)

2009-10-02 @ 18:26:34
URL: http://dianasl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0