Aj min mage

Hej!

har just ätit frukost rostat bröd med oboý. Gott gott! Jag har skit ont i magen. Så idag blir det att ta det lungt sitta här eller framför tv-n mest. Och ta Naproxen var 5 timme. Skulle at tagit alvedon då med. Men vi har ingen. Både mina och mamma och Lovisas är slut. Så har inga alls. Men tur att jag har Naproxen i alla fall.

Ikväll är det körslaget. Någon som ska se det? Det ska jag göra i alla fall. Vilka hejar ni på? Jag hejar såklart på Team Stefan. Snart börjar skolan igen. Nu orkar jag inte skriva mer. Har så ont i magen. Och sen vet jag inte vad jag ska skriva då heller. Men men skriver sen så fort jag kommer på något igen. Om jag orkar.

Jag hoppas ni kommer ha en bättre dag än mej i alla fall.



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0