Vi har bara varit 3 st elever i klassen som mest denna vecka

Hejsan!

Nu är jag hemma igen. Mamma jobbar sent idag, så jag åkte med pappa hem idag. Innan han skjutsade hem mej åkte vi till konsum för han kompå att han skulle handla.

Idag är det idol och jag ska ju laga mat till mamma kommer hem och hon kommer vid 20:30. Men jag får ha tv-n på som jag brukar ha när mamma jobbar sent och det är idol.

I tisdags var det bara jag och Oscar i klassen. Haha! Fast första lektionen var det bara jag. Och då skulle vi bara ha samling som vanligt efter idrotten. Så jag och läraren Sarah som jag har på onsdagar. Var med 2-orna på samlingen. Annars hade det bara varit jag och Sarah ju haha! Och då hade det inte hänt så mycket haha! Men det var lite kul att vara där inne med 2-orna också en gång. Men Oscar kom sen som tur var haha! Annars har det bara varit jag, Jessica och Oscar denna vecka haha! Lite skönt men endå så tomt. Vi är ju 7 st + Jenny och Karin ibland. Så det var lite tomt. Eller ja Karin var hos oss ibland också som vanligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0