Vad ska jag ha för rubrik? Haha!

Hejsan!

Nu har jag dammat lite och dammsugit och snart ska jag hänga den blöta tvätten som ska hängas här inne i mitt rum. Sen lägga tillbaka allt igen det som ligger på sänger. Sen är det duschen som väntar. Sen tv-tittande. Imorogn är det svinifluensan-sprutan direkt jag kommer hem till Orsa. Mamma hämtar mej vid bussen sen åker vi dit direkt. Så jag hinner. För jag vill ju inte ta den i skolan. Och jag är ju så spruträdd. Men Mona följde med mej till Apoteket idag på promenaden. Så då köpte jag jag Emlaplåster som jag ska sätta på innan jag går till bussen som går hem. Mona kanske skulle hjälpa mej med så den sitter rätt. Mona är bra hon. Jag tycker JÄTTE mycket om Mona. Mona vara den jag hade som lärare när jag pryade. Och sen fick jag henne som lärare när började här i Bollnäs. Mona är alltid snäll, glad och rolig. Det är klart jag tycker JÄTTE mycket om Jenny också. Och alla andra lärare. Men Mona är speciel för mej. När jag pryade här så var det hon som tröstade mej. Och och en massa.

I morogn åker vi till skolan som vanligt. Sen när alla har sammlats så åker vi till Jens i min klass och hällsar på hemma hos honom. Han har ju egen lägenhet nu så vi ska åka dit i morgon och hällsa på honom.

Men nu måste jag hänga min tvätt sen duscha.

Ha det bra så länge! Så kanske jag skriver senare.

 


Kommentarer
Postat av: Mamman

Japp, Mona är speciell och hon kommer alltid ha en plats i våra hjärtan. Och det är ju för att hon var så otroligt rar då när du pryade.

2009-11-05 @ 19:06:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0