Tisdag 3 November

Hej alliphopa!

Det är Tisdag den 3 November 2009. Haha! Hade bara lust att skriva så.

Idag ska vi ha engelska igen. Sen sitat simmarna är det film  och foto. Kul kul. Oscar skulle börja vara med oss också. Det ska bli kul.

Sen idag så ska jag tvätta när jag kommer hit idag igen. Jag måste tvätta sängkläderna. Så slipper jag göra det på torsdag. För det blir så mycket då. Skulle igentligen tvätta igår med tvättar idag istället. För jag glömdet bort det igår och sen om jag skulle tvätta vid 19:30 så skulle tvätten bli klar ca 21:30. Och jag orkade inte vänta så länge. Så då blir det att tvätta kidag istället.

Oj nu är klockan mycket måste platta håret nu. Skriver kanske i skolans en. Om vi har fritt. Annrs skriver jag när jag komme rhit igen. Ha det så bra idag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0