Skriver nu sent på kvällen

Hejsan!

Gör inte så mycket nu. Ska sitta här ett tag innan det är dax att göra sig klar för att sova. Idag gick jag själv till Ica och köpte tvål som jag ska tvätta mej med när jag duschar. Det blev en barnängen. Jag tycker det luktar så gott med det. Och imorogn ska jag, Johanna och Emma åka till Rusta och så och titta lite. Det ska bli kul länge sen man åkte iväg med Emma någonstans nu. Det blev inte fläsk och potatis idag. För Marie-Louise viste inte om pryon gillade det. Så jag får göra det nästa vecka istället. Så idag har vi ätit kyckling och ris. Marie-Louie var och handlade idag och då hittade hon brödet jag ville ha. Så imorogn får jag en ny god frukost. Det ska bli gott med detta bröd. Men nu ska jag snart sova.

God natt!



P.S glöm inte min tävling D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0