Nu skriver jag igen

Hejsan!

Jag skrev inte såmycket igår. Men orkade inte så då vart det att jag inte gjorde det. Idag är det torsdag. Och det betyder städdag här på boendet för mej. Tvätta, damma, damsuga, torkagol och byta sängkläder. Sen blir det att titta på tv ikväll. Vad på vet jag inte. Men ska kolla det sen har för mej att det var något bra.

Jag tor fläkten är på nere i köket. För när den är det blir det lite kallt i mitt rum. Det blåser från elementet. Så jag får kolla det sen när jag är ner och äter frukost.

I helgen måste jag fixa gratis sms. Har inte haft det på 2 veckor nu. Och det blir mycket dyrare om jag inte har gratis sms. Så jag hoppas att jag kommer igåg att fixa det. Sen måste jag kolla hur jag ska få igång min halebop mobil. Alltså jag kan inte ringa från den, ingen kan ringa till mej och jag kan inte sätta in pengar på den. Dumt! Man ja ja. Jag ska försöka kolla det i helgen. Men nu måste jag fixa iordning mej. Ha en bra dag!

Glöm inte min blogg tävling

Kommentarer
Postat av: mormorn

Ha en bra dag själv!

Puss!

2009-11-12 @ 08:35:08
URL: http://kanelbullens.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0