Lägenhet

På min dator syns inte filmmerna jag lakt in. Men andra ser dom tydligen. Och det är ju bra. Men det skulle vara roligt om jag occkså såg dom.

Hade jag haft en miljon nu hade jag köpt mej en lägenhet. Alltså jag känner mej ganska så tressad just nu med lägenhet. Jag vill ju ha en innan jag slutar skolan. Så jag kan prya annars får jag prya här hemma. Och då får jag lov att bo här hemma endå. Fast jag inte vill. Men mej måste jag bo i Mora sen så är det väll så. Men jag vill INTE göra det. Men men. Jag kan ju inte göra något som inte går att årdna. Alltså jag känner att även om jag skulle få en lägenhet om 2 år och jag visste var och hur och så. Så hade jag varit nöjd. Jag vill lixom bara veta när jag ska få en. Och då spelar det ingen roll när. Eller jo lite kanske efter som jag vill få jobb där jag vill bo vill jag prya där innan med. Men det blir som det blir. Jag kan inte göra mer en vad jag kan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0