Jag har världens bästa moster

Just nu längtar jag till moster kommer hem igen. Längtar efter henne JÄTTE mycket. Min moster. Min lilla moster. Jag älskar dej. Du är den BÄSTA mostern i världen. Det är inte alla som har en sån bra moster som Lovisa och jag har. Har inte träffat henne sen i sommras. Men tur att msn finns så vi kan prata endå. Tänk när du bodde hemma hos mormor och morfar. Då fick vi träffa dej varanan helg. Och nu blir det inte så ofta längre. Synd det.

JAG ÄLSKAR DEJ MIN MOSTER! PUSS


Hittade lite bilder på dej moster från mina gammla bloggar


Kommentarer
Postat av: Mostern

Och jag älskar dig min Linus! Väldigt mycket!

Puss!



Haha, fina bilder förresten!

2009-11-07 @ 18:49:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0