Fredag!

Hejsan!

Nu är det fredagmorogn och det är dax att åka hem idag. Det ska bli lite skönt. Fast ska ju at svininfluensan-sprutan idag. Direkt när jag kommer hem. OCh jag är ju så spruträdd. Så jag var på apoteket med Mona igår och köpte Emla-plåster.  Det kanske låter lite lökjligt. Men jag är så spruträdd. Alltså tänk igentligen. Att dom har en vass grej som ska in I en. Och spruta in grejs. Och så blir det ett hål efter. Och jag HATAR när det är hål i mej som inte ska vara där. Alltså Det kan ju komma skit i det. Därför HATAR jag sår också och är väldigt rädd om dom. Varenda litet litet sår.

Oj vad klockan blev mycket jag måste göra mej iordning nu. Så jag hinner inte skriva mer. Jag vet inte när jag kommer att skriva igen idag. Men vi får se. Skriva gör jag i alla fall.

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vet du va Evelin . jag tycker inte att det är det minsta löjligt. När jag är hos tandläkaren så får dom lov att ge mig bedövnings salva innan dom får ge mig nån spruta. Monica

2009-11-06 @ 17:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0