Bara för 1 eller 2 kanske inte vill ha det jag har i mina bloggtävlingar kanske andra vill det!

Nu har jag fått komentarer som jag inte accepterar. Man skriver inte så till folk. Bara för du inte kanske vill ha det jag har i mina bloggtävlingar kanske andra vill det. Och om man inte man vill ha det så behöver man inte komentara det alls. Det är ju bara löjligt och hålla på att skriva så. Ska man komentar på min blogg så skriver man något bra eller snällt. Inte något dumt alls.

Så löjligt alltså!

Postat av:

hahahahhaahah vem fan vill ha detdär?

2009-11-08 @ 22:22:17
Postat av: ebba

hahahahahah vem fan tror du vill ha detdär?


Kommentarer
Postat av: Mamman

Skit i dumma folk!

2009-11-10 @ 13:00:56
URL: http://malinakrocko.blogspot.com/
Postat av: Lovisa

haha, hon är nog en nörd. :D

och vem vill ha henne, egentligen;)

2009-11-10 @ 13:03:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0