Wilman

Hejsan!

Idag har vi inte gjort så mycket. Vi satt och klippte ut ord och gjorde flera sagor av det. Idag ska jag hem igen och gå till Wilma med en gång. Pappa skjutsar hem mej idag också. Det blir bra. Sen ska vi äta tacos ikväll med. Det ska bli gott.

Wilma tror säkert att jag ska komma hem och ta av henne tratten helt. Men det gör jag inte. Hon  måste ha den på sigden. För annars slickar hon på såret. Min lilla flicka! Igår pratade jag med mamma i telefon. Mamma hade på högtalan och då ropade jag på Wilma. Wilma tittade på telefonen precis som att vad för du där inne? Haha! Men idag ska jag hem till henne. Jag vill till Wilman nu! Men ska det snart. Om någon timme är jag hemma igen.

Jag lägger kanske ut bilder ikväll från veckan.  Om jag orkar. Men nu ska jag titta på annat och gå på toa snart. Bussen kommer om typ en timme.

Men jag lägger upp några bilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0