Lite frågor och så

Hejsan!

Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har tråkigt. Men jag har inte någon lust alls att göra något heller. Vill bara sitta här tills jag ska börja med maten till mamma kommer hem. Men samtidigt är jag hungrig fast endå inte och är sugen på chokladbiten som ligger här på mitt skrivbord. Fas endå inte. Haha! Hur jag är just nu.

Imorgon är det skola igen ju. Och då ska jag ta mycket kort på dom 3 dagarna. Sen kan jag lägga in dom och skriva vilken dag det var ifrån. Det ska bli kul. Annars när det är hela veckor är det lite jobbigt att fixa och så med alla bilder. Och då kanske det blir yp 20 bilder. Och det blir för mycket. tycker jag.

Lite frågor:
  

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?
På helgerna 2 och på vardagarna 4
Vilken svordom använder du mest?
Fan
Äger du en Ipod?
Nej

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
Just nu 04:45. Men det är min mobil so vecker mej

Hur många resväskor äger du?
Ingen bara vanliga

Använder du flip flops även när det är kallt ute?
Nej sånna är obekväma
Var köper du dina matvaror ifrån?
ICA såklart

Skulle du hellre ta bilden än att vara med på bilden?
Jaa

Vilken var den senaste filmen du såg?
Patrik 1,5

Har någon av dina vänner barn?
Nej men en tjej jag pratar på msn har det

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Vet inte
Har någon någonsin kallat dig lat?
Jaa
Tar du medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Nej
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
Ingen
Föredrar du vanlig mjölk eller chokladmjölk?
Oboy isåfall
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
Inte vad jag kan komma på nu

När var senast någon stötte på dig?
Vet inte
Vad åt du till middag?
Har inte gjort det än. Men det blir Fläskfilé och potatis sen i alla fall
Använder du huvtröjor?
Jaa alla mina långärmade tröjor är huvtröjor
Kan du vissla?
Nej inte riktigt
Har du någonsin deltagit i en demonstration?
Nej tror inte det
Vem var den senaste som ringde dig?
Pappa
Tror du folk pratar bakom ryggen på dig?
Ingen anning

Vilket riktnummersområde befinner du dig i?
0250
Tittade du på tecknat när du var liten?
Gjorde jag väll men jag har aldrig tyckt om det
Hur stort är ditt närmsta köpcentrum?
vet inte riktigt

Hur många syskon har du?
3 st

Är du blyg inför det motsatta könet?
Nej
Äger du några band-t-shirts?
Inte band men jag har en t-tröja med Magnus Uggla. För kanske 4 år sen tyckte jag ju om honom

När flög du senast?
När jag var lite åkte pappas familj helikopter ett tag
Hur många stolar står runt ditt köksbord?
3

Läser du för skojs skull?
Nej jag gillar inte att läsa
Pratar du några andra språk?
Nej
Diskar du din egen disk?
Allas ibland

Vill du ha några tatueringar eller piercingar?
Nej förr ville jag ha tatuering. Alltså ha mina systrars namn och ett hjärta bredvid varje namn

Vad har du för väder?
Sol
Skulle du någonsin kunna tänka dig att dejta någon med mycket tatueringar?
Alltså det spelar ju ingen roll om han har mycket tatueringar
Har du en blogg?
Jaa den här är min

Äter du frukost dagligen?
Jaa oftast
Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Nej
Vilken är din favoritfrukt?
Äpplen äter jag mest
Hur gammal blir du din nästa födelsedag?
20
Vad var det senaste du åt?
En godisbit
Gillar du senap?
Nej
Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Nej
Sover du på sida, mage eller rygg?
Sida och mage
Tycker du om att krama folk?
Bror på vem det är
Äger du en digitalkamera?
Jaa 2 st
Vad är du allergisk mot?

Inget
Får du dåligt samvete efter att du ätit kött?
Nej
Om du hade varit född av motsatt kön, vad hade du hetat?

Mattias eller Emil


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0