Torsdag 28 Maj 2009

Hejsan!

Idag kasstade jag och Jessica gris, makapär, solrosolja, parkbänk, ö och ig. På hela timmen vi hade idrott. Haha! Vi ville ta andra ord en bara gris. Det var kul.

Idag ska vi åka till dollar med boendet. Det ska bli kul. Jag ska nog köpa godis där.

I morogon ska jag åka hem till min Wilma. Pappa skjutsar hem mej, från ica då. Hoppas Wilman blir glad när jag kommer hem. Bara hon inte tror att jag ska rädda henne från tratten. Att hon ska slippa den.

Jag får INTE glömma att ta med mej Ester och Sälmas saker i morogn. Jag ska ju packa lite ikväll så det kommer jag nog ihåg.


Jag lägger in bilden på maten vi åt hos pappa förr. Det var så gott och jag är hungrig nu.

Kommentarer
Postat av: gunilla

Nu blir jag hungrig igen!!!



Puss mitt hjärta

2009-05-29 @ 07:21:44
URL: http://kanelbullens.blogspot.com
Postat av: Mamman

Wilma kommer att tro att du ska befria henne..men ack va hon bedrar sig...hahaha!

2009-05-29 @ 11:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0