Pizza hos pappa idag

Hejsan!

Jag tänkte att jag skulle lägga in lite bilder nu. Men det gick inte. Jag får inte frambilderna. Så jag kan titta på dom. Dummt! Men men jag orkar inte starta om datorn så då får jag lägga upp dom i morgon istället.

När jag och Lovisa var ute idag och var på väg hem, så skickade jag sms till pappa och frågade om han kunde skjussa oss och köpa pizza. Och det kunde han, det var meningen att vi skulle hem igen. Men det slutade med att vi åkte hem till pappa och oåt pizza där. Med honom och Jessica. Så vi var där någon timme sen åkte han iväg till farmor och farfar någon timme. Sen kom han och hämtade oss och skjussade hem oss hit igen. Jessica sover här inatt igen. Hon frågade om hon fick och det är klart hon får. Hon är alltid välkommen till oss. Hon säger också att det här är hennes andra hem. Alltså hon känner sig hemma hos oss, det är skönt. Hon får alltid sova hos oss. Även om jag och Lovisa inte är hemma och bara mamma är hemma.

I morogn lottar jag ut en vinnare på min bloggtävling. Så nu är det inte långt kvar. Så passa på nu att vara med.

Nu ska jag kolla runt lite till sen kanske sova. Men jag tror inte jag kommer skriva något mer här idag. Så om jag inte gör det så säger jag nu.

God natt alla och sov så gått.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0