Musiken

Hejsan!

När jag gick i Mora så var jag inte med någon på dagarna efter skolan. Jag var jämt ensam. Utom när jag var med mamma, Lovisa eller någon annan i familjen. Jag var ensam. Men för att jag skulle må bra så sjöng jag varje dag. Så ofta jag kunde och så mycket jag kunde. Alltså musiken hjälpte mej så att jag skulle må bra.

Jag kunde sjunga med Eminem, Petter och många fler. Alltså så fort. Men nu kan jag inte det riktigt. Men nu har jag annat att göra. Jag har kompisar att vara med nästan varje dag.


Kommentarer
Postat av: Mamman

Jag är glad att du inte kan texterna längre för det är bättre att du har vänner :)

2009-06-01 @ 07:04:32
Postat av: gunilla

Puss!

2009-06-01 @ 07:33:18
URL: http://kanelbullens.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0