Min vecka

Måndag


Min fot i bussen

En kyckling Oscar råkade göra huvudlös
Jag gjorde köttfärslimpa och potatis
Sen fick jag diska lite
Jag kom på hur jag skulle lyssna på radio med högtalarna
Jag i mitt rum
Marie-Louise köpte en ny igen haha! Den andra var bara borta helt plötsligt


Tisdag


Fin utsikt jag har från mitt rum va?
Vi åt korv och pommes
Ett fågelbo som vi ser från köksfönstret, på skolan. Det var fågelungar där nu
Vi tittade på filmer Oscar hade med sig
Vi var på kosläppHos Sarahs mamma och pappa
Åkte buss till skolan på tisdagsmorgonen

Onsdag


Här duschar jag efter idrotten. Vist ser det läskigt ut?
Jessicas och mina skor. Mina svarta och Jessicas gråa

Jag måste nog köpa nya strumpor haha! Mina tår syns

Kommentarer
Postat av: mormorn

Vad roligt med kosläpp.



Kram!

2009-05-21 @ 14:06:15
URL: http://kanelbullens.blogspot.com
Postat av: Malin

Jag och Lovisa som pratade här om dagen om du varit på nåt kosläpp eller inte iår :o)

2009-05-21 @ 19:03:07
URL: http://www.malinakrocko.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0