Min nya tröja

Hejsan!

Nu sitter jag och har fritt igen. Men nu är det onsdag och jag ska åka hem. Sylvia ska skjutsa hem mej idag, för pappa kunde inte han jobbar till sent. Men sylvia kommer. Innan hon skjutsar hem mej ska vi åka förbi posten och hämta ut min nya tröja. Kul att få hem den! Sen ska jag och mamma äta kyckling ikväll.

Jag åker inte till pappa idag och firar Jessica. Utan jag åker dit imorogn och så får hon sitt paket då. Men jag ska ringa henne sen när hon är hemma (när jag sitter på bussen).

Men jag kanske lägger ut bilder sen hemma vi får se om jag orkar annars kanske det blir ikväll. Vi får se hur det blir.

Jag lägger in några bilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0