Måndag morgon

Hejsan!

Nu är det måndag morgon och jag ska till skolan. Idag dom 2 sista timmarna ska jag och några till åka till ett dagis och hälsa på. Det ska faktiskt bli lite roligt. Vi är 4 elever och 2 lärare som ska åka dit, till en av deras son som går på det dagiset. Sen får vi skjuss hem. Jag vet inte mer vad jag ska göra idag. Blir nog att ta det lungt. Som vanligt på måndagar. Man är ju så slut när man kommer hem då. När man har gått upp kvart i 5 för att åka till skolan. Men nu har jag inte tid att sitta här längre. Måste platta håret och så nu. Men jag lägger ut lite bilder här nu.

Ha det så  bra idag! 


Glöm inte bloggtävlingen


En sån här köpte jag i lördags

P.S Idag kan jag inte skriva mer en det här innlägget D.S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0