Lämnar datorn hemma i morogn

Hejsan!

Nu sitter jag här igen. Jag vet ingentligen inte vad jag ska skriva haha! Men men det får komma om jag kommer på något. I morgon är det skola igen. Men till veckan blir det en kortvecka. Jag åker hem redan på onsdagen. Det ska bli skönt att åka hem mitt i veckan. Jessica fyller år på onsdagen när jag kommer hem. Men vi får se om jag åker dit till henne på onsdagen eller om det blir på torsdagen. Vi får se. Jag har inte pratat med någon än om det. Men vi får se hur det blir med det. Så jag lämmnar datorn här hemma i morogn. För att vi har idrott direkt på onsdagmorgonen och jag vill inte lämna min dator så. Så den får vara här hemma. Så då blir det att ta med cd-sivor eller så får jag lyssna på radio. Nej nu måste jag gå. Men jag kanske skriver mer idag senare. Vi får se.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0