Dagen igår

När jag kom till pappa hade Jessica precis duschat. Och här sitter hon och äter frukost.
Det fanns pizza kvar i kylskåpet från dan före så vi satte oss ute på framsidan och åt lunch.
Till efterätt åt vi hallon och ovispad grädde.
Jessica satt i solen och åt.
Sen gick vi hem till mej.
Jessica cyklade och jag gick.
Stora vägen.
Den läskiga bron.
Igen, jag kan inte titta upp på den då pirrar det i mina fötter.
Jessica cyklar.
Vi såg som jag råkade kalla dom äkelkorrar. (stavning?)

Medans jag diskade, städade lite och lagade mat tittade Jessica på 2 filmer.
Disken jag diskade.
När Jessica tittade på film kom Wilma och la sig på filten.

Maten kyckling, ris, gräddfil, starksås och gurka.

Kommentarer
Postat av: mormorn

Fina kort på en fin dag.



Puss!

2009-05-03 @ 19:38:04
URL: http://kanelbullens.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0