Dagen igår

Hejsan!

Jag la inte in några bilder igår. För att jag kom hem vid halv 8 från pappa. Sen så tittade jag och mamma på Robinsson. Sen åkte vi ner på byn och tittade på cruisingen här i Orsa. Först stog vi vid pappa och Sylvia en stund. Sen gick vi en sväng och gick runt ett tag. Sen träffade vi Lovisa, Veronica och Veronicas kusin. Och då sa dom att Veronicas mamma Monica ville träffa mamma. Så då gick vi dit. Och var med Monica och Dalle. Sen kom Andreas med. Och vi var med dom till ca kl: 00:30. Innan mamma och jag skulle åka hem så gick jag, mamma och Monica en sväng. Sen gick jag och mamma till bilden, och monica till Dalle och Andreas. Jag var ganska så trött när jag kom hem. Så jag kanske var en och enhalvtimme. Sen släckte jag och somnade med en gång. Jag tog inte med mej kameran för att jag trodde vi inte skulle stanna så länge.

Idag ska jag, Lovisa, Jessica, Ida, Pappa, Sylvia och Margit och kanske Karolina åka och titta på någon ungdomskör eller vad det är. Det är något sånnt. Det ska bli kul. Så jag ska laga mat inanna vi ska dit också.




Kommentarer
Postat av: Mamman

Va gott det ser ut och vilka fina bilder :)

2009-06-01 @ 07:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0