Idag och så

Hejsan!

Nu sitter jag här och skriver. Jag har inte skrivit på några dar nu. Men jag har varken haft lust. Men men nu kan jag skriva igen.

Jag var på Jessicas avslutning igår och det var kul. Vi tittade när dom sjöng och vissa spelade instrument. Innan det började kom Linda med mammas ramar. Så hon fick pengar och jag fick ramarna till mamma. Men i alla fall. Efter alla had sjungit och spelat så gick vi och lämnade ramarna i bilen. Och hämtade fika. För vi gick till Jessicas klassrum och fikade, kakor, bullar och festis.

Idag har jag städat mitt rum lite. kvar har jag att damma, dammsuga och lite sånna grejer. Så det är fint när Ester kommer.

I natt sover Jessica här. Vet inte vad jag ska skriv mer nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0