...

Hejsan!

Nu sitter jag och tittar på film. Och efter det ska jag försöka damma och så i mitt rum så det blir klart. Så slipper jag det sen. Alla hyllor och så. Sen damsuga och byta sängkläder. Ska bli skönt att ha nya. Hoppas jag orkar damma och så nu när jag har ont i magen. Alltså hoppas det blir bättre i magen. Annars kanske jag får vila lite då och då.

Det rägnar ute hos oss just nu och har gjort det lääänge nu. I några timmar, skönt mer rägn (stavning?). Nästa torsdag åker vi och hämtar Lovisas Ester. Det ska bli så kul. Då ska vi in en sväng på IKEA med och köpa lådor till mej. Sen hämtar vi Ester. Det ska bli så kul. Hon är så lite och söt. Och att hon tyckte om Lovisa direkt är jätte kul ju. Så då på torsad ska jag ta med mej en kudde och så får jag sova i bilen. När vi åker och hämtar Ester. Och så kanske jag tar med mej en filt så kan jag sova i bilen. Och så tar jag med mej frukost i bilen. Vi åker ju gansak så tidigt. Så då ska jag sova i bilen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0