Tidig morogn

God morgon!

Det är tidig morgon och jag är trött! Men det är måndag och det betyder att jag måste gå upp tidigare en vanligt. Men så är det ibland. Men det är sista gången jag går upp så här tidigt innan sommarlovet. Skönt! Jag får ju sommarlov redan i morgon. Vi skulle igentligen sluta på fredag. Men efter som vi ska åka och kolla på Ester så åker jag hem på samma gång då med. När mamma, Lovisa och mormor endå åker förbi. Så slipper dom åka dit igen. Så så är det. Ska snart platta håret. Sen ska jag göra smörgåsar.

Jessica som här i natt. Hon ringde på kvällen och ville sova här. Och så klart att hon får det. Så nu ligger alla och sover utom jag. Jag är vaken men jag är inte pigg. Jag har fortfarande ont i foten. Jag smörjde in den igår kväll. Men endå har jag ont endå. Ja det går väll inte över med engång men det är iriterande att ha ont. Och jag som aldrig har ont någonstans. Och då blir det mera iriterande. Men nu ska jag fixa mej lite. Skriver kanske när jag plattat gåret. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0