Ny mobil

Hejsan!

Nu är det fredag igen och jag ska åka hem idag. Ska bli skönt att åka hem. Wilma har tagit bort tratten! Lilla gumman. Hon måste ju vara överlycklig nu. Mamma skickade en film till mej på mobilen när Wilma tvättade sig. Och han var så söt.

Just det ja jag har skickat efter en ny mobil. Eller jag gjorde det förra helgen. En Nokia N85. Så nu längtar jag efter den.

Jag har börjat packa nu. Jag har 4 eller 5 papperskassar på mitt rum på boendet. Men jag packar allt på måndag. Som ska med. För det var lite svårt att packa allt. Jag viste inte om det var något jag skulle ándvända. Men på måndag blir det stopackning. För på tisdagen ska mamma, Lovisa och mormor hämta mej. Så ska vi åka och titta på Ester. Det ska bli så kul. Vi har ju bara sätt henne på bild. Men nu på tisdag ska vi få se och träffa henne på riktigt. Det ska bli jätte kul.



Lovisas blogg där kan ni läsa mer om Ester.

Kommentarer
Postat av: VärldensBästaGudfarOlle

Va,... ska du börja att använda NOKIA?? Njaa,... får se vad du tycker,..tycker du att den är bra så kanske jag köper en sån nästa gång,... ;)

2009-06-05 @ 17:24:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0