Min fot

Hejsan!

Fan vad varmt det är nu alltså. Och ingen balkong hav vi heller så vi kan öppna och få luft innte heller. Vi kan bara öppna fönster. fy  vad obekvämt det är. Bara för dom inte skaffat räcken i tid, till balkongerna. Men men det är som det är. Men varmt är det i alla fall. Idag har jag varit till sjukgymnasten och tittat på min fot. Och jag behövde inte ta några tabletter. Men jag ska smörja i foten med Zon och göra fotgymnastik. Så skulle det gå över sen. Hon sa att jag hade en fättknöl på foten. Och då tänkte jag med en gång nej jag vill inte operera mej i MIN fot. Men sen sa hon bara att jag skulle ha Zon på. Skönt tänkte jag. Jag har ju haft en fättknöl på ryggen när jag var liten och den fick jag ta bort. Så jag har ett litet r där.

Tur att det gick bra med foten i alla fall!


Kommentarer
Postat av: Mamman

Och nu kommer det även in luft i ditt rum tack vare din smarta mamma!

Puss

2009-06-30 @ 10:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0