Mat och Ester

Hejsan!

Nu har jag fritt. några minuter tidigare en vanligt.

Idag ska vi grilla på boendet. Det ska bli jätte gott. Och jag är så hungrig nu. Jag har ont i foten fortfarande. Men jag har smörjt in den och ska göra det ikväll innan jag ska sova med. Det är ganska så skönt att smörja in foten och frycka på den när jag smörjer in den. Och salvan luktar så starkt. Så jag vill hosta när jag luktar på den.

I morogn åker vi och tittar på Ester. Det ska bli kul. Så jag ska gå till Ica idag och handla lite grejer. Till en sallad eller något. Efter som jag nog är ganska hungrig när vi åker dit. Men så är det.

Så jag tar sommarlov i morogn! Haha! Skönt med lite tidigare sommarlov. Nej nu ska jag titta på annat.

Ha det så bra!

Jag är så hungrig!

Kommentarer
Postat av: mormorn

Ses i morgon. Puss!!!

2009-06-08 @ 18:30:29
URL: http://kanelbullens.blogspot.com
Postat av: karolina

Ha så roligt i morgon! :D

2009-06-08 @ 20:15:34
URL: http://proppskarolina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0