Jag vill ha höst!

Hejsan!

Nu sitter jag i skolan. Vi har nyss varit ute och tagit bilder. Det var kul, vi tog sommarbilder. Jag vet inte vad vi ska ha dom till. Men det visar sig väll. Det är jätte varmt idag. Fy Det tycker jag inte om! Det ska vara höst och inte så varmt. Hösten är bäst. Idag ska jag nog gå till ica och handla tvättmedel, kassar och några påsar. Jag ska ju börja packa in för sommarlovet. Och jag har inga kartonger. Men jag tar kassar och lägger allt i. Idag ska jag göra köttbullar, potatis och gräddsås. Det ska bli jätte gott. Jag är så hungrig nu.

Men nu ska jag titta på andra saker.

Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Mamman

Jag vill också ha höst!

2009-06-01 @ 16:07:23
Postat av: gunilla

Nä det vill inte jag. Men gärna sån god mat som på sista bilden =)



Puss!

2009-06-01 @ 17:08:50
URL: http://kanelbullens.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0