Grattis Sylvia

Hejsan!

Jag vaknadde nu för någon timme sen. Jag har fortfarande ont i magen. Jag ska ta en tablett när jag äter frukost sen. Wilma ligger bredvid mej här i sängen och myser just nu. Sen idag ska jag och Lovisa till pappa. För Sylvia fyller år. Så då ska vi äta mat där och så. Sa Lovisa. Jag tar med mej kameran och tar kort också.

ååh... vad jag vill ha min nya mobil nu. Det tar så lång tid att få hem den. Vet inte varför. Men jag hoppas den kommer i morgon. För jag vill ha den NUUUUU! Men vi får se. Det enda man kan göra är att hoppas.

Och nu är det inte långt tid kvar tills vi ska hämta Lovisas Ester. Det ska bli så kul. Hon är så söt. Lilla Ester.

Grattis Sylvia hoppas du får en bra dag!
Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0