God morogn på er

God morgon!

Nu sitter jag här och har plattat håret och packat lite. Jag ska packa och göra smörgåsar lite senare. Men nu ville jag sitta här en stund. Idag vet jag inte vad vi ska göra i skolan, eller jag ska kolla om ledigt när vi börjar i skolan igen. Vi börjar ju på en torsdag. Och jag tycker det är onödigt att åka ca 13 mil för att inte ens vara i skolan en hel dag. Det blir bara onödigt. Så det ska jag kolla. (Jag gjorde texten större där för att jag ska kommaihåg det)

Idag ska vi äta potatis, köttbullar och gräddsås. Det ska bli jätte gott. Sen så kanske jag ska gå och handla tvättmedel och flera kassar. Jag måste ha många kassar för att jag ska packa allt inför sommaren. Så ja det blir kanske 5 eller 6 st till och några såsar. Men nu ska jag titta på annat. Jag kanske skriver i skolan innan vi slutar sen.

Ha en bra dag alla! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0