God morgon!

God morgon!

Nu sitter jag här och lyssnar på Jesus Of Suburbia med Green Day. Idag vet jag inte vad jag ska göra ta det lungt kanske. Jag måste köpa en ny sladd till min dator så fort som möjligt med flör att min har gått sönder och jag skulle behöva en ny nu. Sen när jag ska äta frukost tror jag att ja ska äta hårtbröd och oboy om vi har det. Igår när jag väntade på bussen kom Sofie helt plötsligt och skrek bred vid mej haha! Då vart jag rädd och då skrattade hon. Sen kom Mats (Sofies kille) och skulle försöka skrämma mej. Men det gick inget vidare. Haha! Men just det javi fick vänta på bussen i ca en timme igår. Vi slutade ju 13:30 men bussen kom 14:25 då var det kallt åt tårna.  



Är det någon som vet hur man sätter in sin heder(Stavning?) och vill förklara det för mej. På ett enkelt sätt.

Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Mamman

Jag ska hjälpa dig sen om jag kan. Men det får bli i morgon eller måndag.

Pussis

2009-02-21 @ 09:53:18
URL: http://malinakrocko.blogspot.com/
Postat av: Lovisa

vill du ha en cool sida man gör om bilder på?

2009-02-21 @ 13:01:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0