Nu är det lov

Hejsan!

Nu har vi ätit för ett tag sen vi åt tacos det var jätte gott. Jaa som sakt det är sportlov nu. Det är så skönt att bara vara hemma i en hel vecka. Och jag trode Wilma skulle komma till mej när jag kom hem idag. Men det gjorde hon inte. Hon brukar alltid komma och hälsa och följa med mej dit jag ska. Men idag låg hon i mammas rum på sin grej och sov. Men när jag kom så ville hon luta lite på mej och så. Så det var ju bra.

Min sladd till datorn är sönder. Så jag måste köpa en ny så fort som möjligt, om den skulle gå sönder nu skulle jag inte kunna sitta vid datorn. Jessica i min klass hittade förseten Simpor och grodfötter på youtabe idag. Så jag tittade på det den var typ 2 min. Och sen tittade jag på den här hemma med. Men jag vet inte om jag kommer bli rädd i natt. Haha! Känns lite löjligt att bli rädd för ett gamalt barnprogram fortfarande. Men men så är det ibland.

Tack för komentarerna mormor och moster.

Ha det så bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0