mp3

Hejsan!

Idag har jag inte skrivigt alls. Men jag har inte haft lust till det bara ,men men. Idag har jag inte gjort så mycket. Jag gick till mamma till hon slutade på jobbet. Så handlade vi mat och gott och åt på kvällen. Och just det ja sen har mamma och jag suttit och försökt att fixa in en film på min nya mp3 men det funkar inte. Jag blir så ledsen. Jag köper alltid saker som ska krongla. Jag köpte ju en ny mp3 i sommras tillexempel och den gick bara att ladda första gången. Sen gick det inte mer. Och nu när mamma skickade in den gammla så fick jag välja en ny. Och när jag väljer en och får hem den så kan vi inte lägga in en film på den. Åååh vad jag blir iriterad. Men jag hoppas vi fixar det någon dag.

I morgon åker vi till mormor och morfar igen. Som vi alltid gör varanan helg när mamma är ledig från jobbet. Och då brukar Olle, Petter och Annete vara där också. Men inte i morgon då blir det bara jag, mamma och Lovisa som åker dit. 

Jo föresten. Jag ser att det är in ganska många in på min blogg. Ja det är många för mej i alla fall. Så om ni vet hur man sätter in sin egna headern så snälla tala om på  ett enkelt sätt. För jag vill ha min egna headern där uppe och inte några kläder. Som inte ens är mina.

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

okej

2009-02-27 @ 22:23:24
Postat av: Malin

Jag ska hjälpa dig om jag kan ju. Vi kan prova hos mormor och morfar idag :)

2009-02-28 @ 08:20:22
URL: http://malinakrocko.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0