Idag

Hejsan!

Idag var vi hos mormor och morfar. Det var kul, Jessica följde med dit också. Vi åt mormors goda gryta med potatis. Jag Jessica och Lovisa spelade kort. Sen försökte jag hjälpa mormor med hennes blogg. Men vi hittade inte det vi skulle fixa så mamma får hjälpa henne. Vi har inte gjort så mycket. Här är 2 bilder från idag.

Här är mormors goda gryta. Jag har delat och mosat potatisen lite. Det är därför det se ut så.


Här spelar jag och Jessica kort. Med morfars nya kortlek. Fast det var gammal. Alltså paketet var gammalt med kortleken var inte ens öppen den hade plasten kvar.

Kommentarer
Postat av: Mamman

Åh, visst är mormors gryta god. Jag förstår inte varför inte jag kan göra sån.

2009-03-01 @ 07:18:42
URL: http://www.malinakrocko.blogspot.com/
Postat av: mormorn

Nä, för det kan bara jag. haha!

2009-03-01 @ 08:26:44
URL: http://kanelbullens.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0