Wilma och mer

Hejsan!

Nu är jag i skolan slutar typ om 15 min. Vi slutar nu senare på tisdagar.

Idag har Anna kommit hit till skolan och boendet. Det ska bli kul att träffa henne igen. Hejade bara på henne idag. Men idag ska jag vara med när hon packar upp sina grejer. I sitt nya rum. Nu bor jag och Anna vägg i vägg. Och det är bara vi som har våra rum uppe. Så vi får nästan som ett eget badrum. Det är lite kul. Jag lägger in några bilder nu bara.


Just det ja jag längtade efter min Wilma igår kväll när jag skulle sova. Nu sista veckorna har ju hon legat hos mej i min sägn till jag har somnat. Och ibland har jag till och med fått hålla i hennes svans tills jag somnat. Det är mysigt det!

Kommentarer
Postat av: gunilla

Nix det var inte jag.

Jättefina bilder på vinbären. Ja dom är ju fina allihop. Förstår att det är skönt att vara tillbaka i Bollnäs.



Puss&kram!

2009-08-25 @ 15:28:13
URL: http://kanelbullens.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0