Vem skriver komentar utan namn på min blogg?

Hejsan!

Nu har vi fritt och slutar om typ 15 min. Och då ska jag åka till boendet och äta mat Gott!! Vi ska äta kyckling idag. Haha! Som mamma och jag älskar. Det är så gott.

Jag har en fråga till er som läser min blogg. Jag undrar vem det är som har skrivigt på det här innlägget. Så här står det:

 Postat av:

Detta ser ju skit gott ut,.... det måste jag testa någongång,... =)



2009-08-23 @ 19:47:36 Postat av:

Det var skitgott också! Puss mitt hjärta

Jag undrar vem det är som har till och med skrivigt puss mitt hjärta till mej. Den som har gjort det kan skriva det i det här innlägget. Jag bar undrar vem det är =)

Jag lägger upp lite bilder


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Det första är olle, det andra är Mamma!

haha, det ser jag på hur dom skriver. Coolt va?

2009-08-27 @ 17:06:05
URL: http://loviisaes.blogspot.com
Postat av: Karolina

Hahah, till och med jag ser att det är Olle. Först ett kommatecken sen 45 punkter, det är Olle det!

2009-08-27 @ 19:32:48
URL: http://proppskarolina.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0