Sugen på att flytta hemifrån

Hejsan!

Nu är jag jätte sugen på att flytta hemifrån. Att få innreda, sätta upp gardiner och allt. Och bara att få diska hemma hos en själv. Haha! Jag hoppas det får fort tills jag hittar en lägenhet sen. Jag ska ju kanske skaffa en om typ 6 eller 7 månader om jag hittar någon bra. Jag hoppas det! Jag har redan kolla på vad jag vill ha typ. Jag ska ha en bäddsoffa i alla fall. Om någon ska sova hos mej är det bara att bädda ut den och ta fram kudde och så. Sen ett soffbord har jag redan som jag fick av Lovisa i julklapp ett rött. Det är jätte fint. sen ska jag försöka köpa en platt-tv också. För det vill jag värkligen ha. Och en dvd, bokhylla och massa saker. Jag ska ha ett IKEA hem. Alltså med nästan bara ikeasaker. Alla möbler i alla fall.

Om jag skulle hitta en lägenhet en 2-a som är billig och allt köper jag kanske den. Jag skulle vela köpa en lägenhet. För då kan man göra vad man vill med den. Alltså jag får måla köksluckor utan att fråga en massa folk och så. Men vi får se om jag hittar något i typ Januari Februari.

Igår sa Jessica också att hon älskar att tvätta. Hon tvättar hemma nu också. Så hon ska flytta hem till mej sen och tvätta så slipper jag hahaha!

Saker jag fick av mamma och Lovisa när jag fyllde år som jag ska ha när jag flyttar hemifrån.

Min älskade blomma. Den bara växer och växer.

Kommentarer
Postat av: karolina

Hahaha, jaaaa! Fick du också såna dära fula strumpor, med viga tanter på. Som jag och Lovisa har. Välkommen i klubben!

2009-08-17 @ 18:47:10
Postat av: gunilla

Du kommer få ett fint hem du.



Puss!

2009-08-18 @ 06:45:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0