Jessica vill tydligen bli moster nu haha!

Hejsan!

Idag har Jessica varit här nästan heladan hon var hemma kanske inte ens en timme idag. Hon sov ju här tills idag. Och hon sover här i natt med. Jessica och jag passade Ester idag också. Så sen idag när vi satt och åt frukost pratade vi om något. Så säger Jessica plötsligt så här:

Jessica - Evelin kan inte du skaffa barn?

Jag - Men jag har ju ingen man. Och sen måste jag gå klart skolan också.

Jessica: Men du får väll ragga då

Haha! Knäppis hon är min lilla Jessica =)



Kommentarer
Postat av: Mamman

Ja, det hade ju inte varit helt fel att bli mormor heller så :)

2009-08-11 @ 06:00:14
Postat av: VärldensbästaMorbrorOlle

Hon är bra klok hon din LillaLillaSyster Jessica. ;)

2009-08-11 @ 08:38:58
Postat av: mormorn

Söta rara Jessica. Krama henne från mig och kram på dig själv!

2009-08-11 @ 08:45:30
URL: http://kanelbullens.blogspot.com
Postat av: Jessica

Hehe vilken söt lillasyster :) Och fint namn har hon också ;)



Ja du, jag tänkte ta upp det i ett inlägg faktiskt :D

2009-08-11 @ 09:51:06
URL: http://mammajessica.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0