Hundkurs och lägenhet

Hejsan!

Nu sitter jag här igen. Mamma, jag och Lovisa var på hundkurs med Ester idag. Mamma och Lovisa var med Ester och jag tittade på. Jag tänkte ta kort men det blev inte så att jag gjorde det haha! Men men det är som det är. Senare ska jag diska och så.

Jag har tänkt och lite så. Jag söker ju lägenhet just nu. Inte här i Orsa men men skit samma. Så håller jag på att titta på lägenheter och så. Men just nu vill jag köpa en lägenhet. Det kanske är bättre. Men jag har inte typ 160 000 men jag kanske får spara och spra och spara. Så har jag kanske tillslut och köpa en om några år. Haha! Det hade varit skit bra om jag hittade en för typ 20 000. Men det finns ju inte. Eller jag hittade en men den låt inte där jag söker lägenhet. Så det gick inte. Men men vi får se hur det blir. Jag vill ju bo så centralt som möjligt med. Jag gillar trafik och så. Så vi får se.

Så är det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0