Upp tidigt i morgon

Hejsan!

I morgon är det skola igen och det betyder att det bara blir korta innlägg här på bloggen, om dagarna. Men men bättre en ingenting. På torsdag åker jag hem för lov, det ska bli skönt att åka hem på en torsdag. Men synd bara att vi har idrott på morgonen då. För jag kan inte ta med mej datorn då. För när jag tar med mej datorn till Bollnäs lyssnar jag på musik väldigt mycket och jag har JÄTTE bra högtalare till. Men när datorn blir hemma får det bli att lyssna på vanliga sterion. Ja det går ju. Men med högtalarna blir det bättre ljud. Men men sterion är bättre en ingenting i alla fall.

Jag ser att det är flera som är inne på min blogg en vanligt nu. Det är kul. Men det är ingen som komenterar. Eller ja det är mamma, mormor och dom i familjen. Men jag tror det inte är bara dom i familjen som är här inne.

När jag gick till mamma idag på jobbet så tog jag lite kort på vägen. Här är dom.

Ha det så bra! Så kanske jag skriver i morgon. För vi skulle iväg och filmma med klassen i morgon. Så jag vet inte om jag får något fritt. Men men vi får se.

Ha det så bra! God natt


Kommentarer
Postat av: Mostern

Snygga foton!

2009-04-05 @ 23:19:37
URL: http://nissesliv.blogspot.com
Postat av: mormorn

Jättefina! Visst är det snö på fingret?



Puss!

2009-04-06 @ 07:23:36
URL: http://kanelbullens.blogspot.com
Postat av: Mamman

Skitfint! Du är så bäst!

Puss

2009-04-06 @ 13:25:08
URL: http://www.malinakrocko.blogspot.com
Postat av: Monica

Jag brukar ofta vara in här och kolla , du har så härliga bilder.

2009-04-07 @ 19:25:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0