Måndag den 20 April Amalia & Amelie har namnsdag

Hejsan!

Idag är det måndag och lovet är slut alltså betyder det skola igen. Det ska bli skönt att komma tillbaka på ett sätt men endå vill jag vara hemma. Men det är snart sommarlov och då får jag vara hemma länge. Det är inte så lång tid kvar igentligen om man tänker efter.

Snart måste jag pack ihop datorn och åka till bussen. Eller ja det är ca 20 min kvar. Men en då det är ju snart det. Idag ska jag laga mat och då blir det fläsk, potatis och löksås. Det ska bli gott, löksås är så gott. Åå vad hungrig jag blir nu. Och igår glömde vi smörgåsarna på ica. Så idag har jag inga smörgåsar med mej som jag alltid har annars. Men tur som var åt vi tacos i lördags. Så det fanns sallad i kylen och så hade vi rostbiff i frysen sen hade jag lökdipp. Så det blir min frukost idag. Och mini  morötterna får jag inte glömma och ramlösa. Men nu ska jag göra annat.

Ha en bra dag allihopa!

Min lilla Wilma med tratt
Min nybäddade säng i lördags

Här bor Gnistra och Spraka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0